הדברה מכורה

הדברה מכורה

ככה אני קורא לתחום הזה של הדברה,

כמו שכבר תמיד אתם עוקבים אחרי הבלוג שלי, שמתם לב שאני מדבר בגובה העיניים וחושף לכם את כל מה שכולם פוחדים שתגלו בכדי שיוכלו למכור לכם את שירות במחיר הרבה יותר גבוה.

הפעם החלטתי לעשות צעד אמיץ ולחשוף בפניכם כמה דברים שאולי לא ידעתם כי הרבה אנשים בעלי השפעה עשו מאמצים רבים שלא תדעו עליהם.

הסיבה העיקרית שבגללה אותם אנשים עשו את המאמצים הרבים האלו היא אחת ויחידה, שאתם תשלמו יותר וגם אני כמדביר ישלם והם אלו שירווחו מכל העניין והנה ההסבר המלא על הדברה מכורה

אני כבעלים של חברת הדברה שמבצע שירותי הדברה ירוקה כבר תקופה מאוד ארוכה בשנים האחרונות נתקלתי בארגון חדש שקם וקורא לעצמו "ארגון המדבירים" אותו ארגון טוען שהוא כאן בשביל לעשות סדר בתחום ההדברה, אז אם זה ככה למה יש את המשרד לאיכות הסביבה ? למה יש את משרד הבריאות ? למה יש את אותם גורמים ממשלתיים ?

הסיבה היחידה שלמשה קם ארגון המדבירים היא כלכלית נקודה !

לאפאחד לא איכפת ממכם הלקוחות ובטח שגם לא איכפת לו מהמדבירים עצמם, איכפת להם רק איך מרוויחים כמה שיותר ועושים מזה רווח נקי לכיס שלהם.

אז איך עובדת השיטה ?

פשוט מאוד,

קמו להם קבוצה של 3 מדבירים [ותיקים ומנוסים אני חייב לציין] אותם חברים החליטו שבזמן האחרון נכנסו לתחום הרבה מאוד מדבירים וכמו תמיד יש את החוק הראשון של הכלכלה שהוא נקרא היצע וביקוש, כשההיצע גדל ויחד איתו גם הביקוש אבל לא בהתאם, כלומר נוספו בתי אב אבל לא באותו קצב שנוספו מדבירים לתחום וכל זה יצר מצב שמחיר שיווי המשקל יחד, אז אם בעבר הדברת דירה הייתה עולה לכם 300 ש"ח ומעבר היום גם ב 200 ש"ח תמצאו בדיוק את אותו שירות שזאת ירידה של 33% במחיר, נוסיף לירידת המחיר את כניסת המתחרים הרבים, כל זה יוצר מצב שאם למרות ירדית המחיר כמות מזמיני ההדברה הייתה כ - 5000 נניח בחודש על 1500 מדבירים היום אנחנו מדברים על 7000 הזמנות מול 4000 מדבירים, כל זה גרם לירידת משמעותית וירידה ניכרת מאוד במכירות.

אז אותם אלו שהקימו את ארגון המדבירים החליטו לשים סוף לירידת המחיר ובכדי לעשות את זה הם חשבו על רעיון מקורי והקימו ארגון, כל הצטרפות לארגון עולה לכל מדביר כ - 800 ש"ח בשנה, ובארגון חברים היום מעל 2000 מדבירים  שזה מליון שש ש"ח תקציב שנתי לארגון !
ארגון שמנהלים 5 אנשים אם נחלק את זה מדובר על שכר שנתי של 320000 ש"ח בשנה, במילים שלשוש מאות עשים אלף שקלים חדשים בשנה לכל אחד מחברי הארגון.
כלומר שכר חודשי שעומד על מעל 25000 ש"ח בכל חודש.

הרבה כסף החברה האלה עושים, אני הייתי שמח להיות חלק מאותו ארגון, את התקציב אמנם בטוח שלא הכל הולך ישירות לכיס שלהם ויש להם הוצאות, הארגון משקיע לא מעט כסף בפרסום ומנסה לעשות בקרה לאותן מדבירים אבל בנינו, הכל זה שטויות הם לא באמת גוף שיכול לקבוע אם גורם מסוים יקבל רישיון הדברה או לא והם לא יכולים לעשות כלום.

לארגון המדבירים הישראלי אין שום סמכות, כנסו לאתר שלהם ותראו איזה בדיחה, איך האתר שלהם נראה הם מוכרים שטחי פרסום, בחיית דינק !

האתר שלהם בדיחה והם בעצמם בדיחה, נראה לכם שאתר ממשלתי מוכר שטחי פרסום ?

נראה לכם שארגון מכובד מפרסם תכנים לא רלוונטים משנת 2015 ?

במילים אחרון ארגון המדבירים זאת בדיחה והלוואי והפסוט הזה שלי יגיע אפילו אליהם לארגון המדבירים שיבינו כמה שהם עושים מעצמם צחוק,

ואתם אלו שמחפשים להזמין מדביר בתל אביב או בכל מקום אחר אל תחששו אם יש לו רישיון הדברה הכל בסדר !

גם אותו מדביר לא חבר בארגון המדבירים המכור והמשקוץ שנועד רק לעשוק.

אם תיכנו לאתר שלהם ותראו שהם ערכו יום עיון לא היו שם אפילו 10 אנשים והיום עיון נערך בכלל לא על תחום ההדברה אלא סתם חברה שהגיעה מבחוץ במטרה לשווק את המוצרים שלה.

אחרי הכל אני גם לא רוצה להישמע כל כך עצבני וכעוס עליהם אבל ככה זה שחושפים את האמת.



פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה כבר לא שמעתם על הדברה

שיטות להרחקת יונים

שיגעון הקורונה כבר כאן