רציתי לכתוב הפעם לא רק על הדברה

אני יודע שאת כל הבלוג שלי הזה אני מקדיש לכתיבה דווקא על הדברה ועל כל מה שעובער על מדביר במיוחד בימים האלו של הקיץ שרק מתחמם מיום ליום והטפרטורת עולות וזה רק עוזר לאותם מזיקים להתפתח.

אבל מעבר לזה הפעם חיפשתי לעצמי כמה ימים פנויים בשביל לטפל לעצמי בגינה וזה התחיל כמו תמיד או יותר נכון כמו אצל כל אחד אחר בהכנה של מערכת השקייה לגינה, נכון שמערכת השקייה לגינה היא חלק החשוב ביותר ואז הגעתי למסקנה פשוטה מאוד, מערכת השקייה היא משהו שאני פחות צריך כי העצים והצמחים אצלי בגינה יכולים להסתפק במעט מים ובגלל זה הכרבתי בנוסף למערכת השקייה שתעבוד רק מעט ותיתן להם מים בשעות הערב המאוחרות הוספתי גם גלגלת השקייה מקצועית וטובה שאיתה אני יכול להשקות בעוד מים במידה וצריך.

נכון להגיד שישמוש במוצרים טובים ומקצועיים יתן את הפתרון הטוב ביותר אבל בנינו מדובר סך הכל בצינור השקייה לגינה שיושב על גלגלת ולא צריך להשקיע יותר מידי.
גם הצינור הפשוט ביותר שבדקתי מבחינת החומרים עשוי כמעט אותו הדבר כמו הצינור היקר ביותר, בנינו מי מאיתנו לא יצא לו להיפגש בצינור גינה שהחזיק כמה שנים טובות במיוחד בתנאי מזג אוויר קיצוניים במיוחד בקיץ או בחורף.

ולכן לא משנה איזה סוג של צינור גינה אתם רוצים לרכוש חשוב להבין שהיקרים ביותר הם לא בהכרח יהיו יותר טובים, כי בנינו אחרי שרכשתי לא מעט כאלו עם השנים הגעתי למסקנה שהצינור הפשוט ביותר עושה עבודה זהה לצינור יקר יותר ואפילו הם מחזקים לאותו טווח של זמן.

בנוסף הזמנתי מדביר מוסמך שיטפל לי בבעיות הזבובים ויהתושים שיש בגינה במיוחד בגלל השלוליות שנוצרות אחרי כל השקייה וזה כלל ריסוס מאסיבי ובנוסף חפרתי לי גם תעלות קטנות של ניקוז שימשכו את כל המים לאותו מקום של ניקוז.

מה שעשיתי זה חפרתי תעלות קטנות מסביב לכל עץ ומסביב לשיחים  ואז תעלות במקומות בהם יש עומד והתחלתי ליישר את השטח, אחת השיטות הטובות ביותר ליישור השטח היא להפוך את האדמה, וככה הצלחתי למנוע היווצרות של שלוליות עמקות בגינה. 

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה כבר לא שמעתם על הדברה

שיטות להרחקת יונים

שיגעון הקורונה כבר כאן