מה זה הדברה ומה עובר על מדביר בתקופת החורף

להיות מדביר זה עסק לא קל, לא שאני מדביר פשוט יש לי חבר טוב שעוסק בהדברה וחשוב לי לדבר על תחומים כל כך קשים ועל התחרות שהולכת וגדלה בכל תחום.

תחום ההדברה הוא אמנם תחום שקיימים בו חסמי כניסה בסיסים בלבד, כל אחד יכול להפוך להיות מדביר כל מה שנדרש זה רק לעבור הכשרה פשוטה (שאני לא רוצה להעליב לא כל כך מסובך היום להיות מדביר)

נדרשים רק לעבור קורס הכשרה קצר שלא כל כך קשה להתקבל אליו וגם לא ממש קשה לסיים אותו ואז הופכים להיות מדבירים.
אם כל זה כל כך פשוט זה מה שגורם לזה שהרבה נכנסים לתחום, אחרי הכל מה איכפת לכם להרוויח בין 200-300 ש"ח על עבודה של 15 דקות בלבד עם עלות חומרי הדברה שעומדת על כ 30 ש"ח (כמובן שזה תלוי בגודל השטח שמרססים)

אז מה קורה לכל מדביר במרכז בזמן החורף

בתקופת החורף בגלל הטמפרטורה הנמוכה קשה מאוד לנמלים להתפתח הם זקוקים לחום בשביל להתפתח, ואם אין נמלים אין לקוחות שמתקשרים ואם לא מתקשרים אז לא עובדים.
לכן הרבה מדבירים עובדים בעוד עבודה במקביל, הם מגיעים בבוקר ליחידת דיור מרססים בבוקר מוקדם לפני שיוצאים לעבודה שזה הכי נוח כח גם ככה הבית צריך להיות ריק ואסור לשהות בבית לפחות 8 שעות אז הרבה אנשים זה מסתדר להם שהריסוס מבוצע בבוקר מוקדם ואז הבית ריק, אז לאסוף עוד 200 ש"ח בבוקר ולעשות כל יום דירה זה עוד 4000 ש"ח בחודש, ממש כסף סבבה בשביל רבע שעה עבודה ביום.
כל זה מתחיל עוד לפני שצריך קודם כל להביא את העבודה אז תקופת החורף היא קשה בתחום ההדברה ולא הכי מומלץ לקופץ על ההזדמנות לנסות להפוך להיות מדביר.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה כבר לא שמעתם על הדברה

שיטות להרחקת יונים

שיגעון הקורונה כבר כאן