הדברה ירוקה - יש דבר כזה בכלל ?

אז בתקופה האחרונה החלה ההדברה הירוקה להיות כוכב עולה שהרבה לא יודעים עליו.
כלומר לא יודעים על התחום הזה הרבה בכלל,
מה זה בכלל הדברה ירוקה ולמה לא קוראים לזה הדברה לבנה ?

טוב אז ככה כל מה שהוא בעד הסביבה נחשב למוצר ירוק, בגלל שהצמחייה היא בצבע ירוק זה מקבל את הקונטוציה של ירוק שהוא טוב לסביבה.

אבל האם בכלל יש דבר כזה הדברה ירוקה, הרי בנינו אי אפשר להיפטר מהמזיקים בלי רעל, גם שמדובר על כינים שאתם משתמשים בתכשירים ששמים על הגוף ועל עור הקרקפת בשביל להרחיק כינים הם מכילים רעל, אמנם רעל בכמות ממש קטנה אבל עדיין יש בהם רעל ועוד מוצרים שידועים שמרחיקים כינים שזה הרוזמרין.

לגבי מזיקים כמו נמלים שגם להם יש צמח שהם מתרחקים ממנו וזה צמח החרצית שידוע שנמלים לא כל כך מתחברים אליו, אז חומרי הדברה ירוקה הם חומרי הדברה שמכילים רעל אמנם בכמות ממש קטנה ביחס לחומרי הדברה כימיים אחרים אבל הרעל בהחלט פעיל בתוכם.

אז יש דבר כזה הדברה ירוקה או לא ?

התשובה לכך היא ברורה, אין דבר כזה חומרי הדברה ירוקה לפי מה שמפרסם המשרד לאיכות הסביבה ובנוסף הוא קובע שמי שמפרסם הדברה ירוקה הוא בעצם יוצר סוג של הטעייה כי מדובר ברעל, אז קודם כל אפאחד לא רוצה חס וחלילה להטעות אתכם ואנו רוצים להגיד לכם במפורש חומרי הדברה ירוקה מכילים בתוכם רעל אמנם בכמות קטנה אבל עדיין יש בהם רעל.

איך עובדים חומרי הדברה ירוקה ?

בזכות התרכובת שלהם שפועלת בצורה שונה הם גורמים לנמלה או לכל מזיק אחר לגעת בחומר ואז שהנמלה נגועה בחמור היא חוזרת לקן שלה ומרעילה איתו את כל הקן במקום הדברה רגילה שבה הורגים את כל הקן בצורה אחת.

יש מוצר מיוחד שהרבה מדבירים מפחדים ממנו וחושבים כי בעתיד אולי הוא יחליף את המדבירים וזה ג'ל נגד נמלים, מדובר במוצר שהוא פיתיון פשוט מניחים את הפיתיון הנמלה לוקחת אותו למכלה נותנת למלכה לאכול מהפיתיון ואז המלכה מרעילה את כל הקן.

הרעל הזה שמגיע בתור ג'ל לנמלים עובד בצורה של השהייה כלומר הנמלה לוקחת את הרעל ולא ישר מושמדת היא יכולה להמשיך ככה עד שהיא מגיעה לקן ומאכילה את המלכה.

הדברה יקרה :

כן, הדברה ירוקה היא גם הדברה יותר יקרה מהדברה כימית רגילה,
בייצור חומרי הדברה כימיים עלות הייצור היא הרבה יותר נמוכה מאשר ייצור חומרי הדברה עם טכנולוגייה שנחשבת ירוקה, לכן גם ההדברה שתזמינו לבית שלכם תעלה בהתאם.

לסיכום

אין דבר כזה הדברה ירוקה יש הדברה שפחות פוגעת בסביבה ולכן היא נחשבת לירוקה וזה לא שיש הדברה שהיא ללא רעלים. 

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה כבר לא שמעתם על הדברה

שיטות להרחקת יונים

שיגעון הקורונה כבר כאן