לחזור לשגרה [לא מלאה]

החופש הגדול הפך את ימי השגרה שלנו למשהו אחר,
הילדים בבית ולהעסיק אותם זה לא הדבר הכי פשוט שיש, שלא לדבר על העלויות הגבוהות של כל דבר הכי פשוט כמו למשל סיבוב ללונה פארק או אפילו כניסה לספארי.

כמה יעלה לכם יום בלונה פארק או סופרלנד :

יום הכי פשוט שיש יעלה לכם כניסה עם 2 ילדים עלות כל כרטיס 120 ש"ח, כן גם אם הילד שלכם ייתעף אחרי שעתיים של עמידה בתור וכבר ירצה הביתה עדיין תשלמו 120 ש"ח.

אז הולכים הורה אחד עם 2 ילדים זה 360 ש"ח.

על זה נוסיף את הגלידה במחיר המופקע שיש להם שם שעולה 14 ש"ח, כן אותה גליה בדיוק אפילו קצת יותר טעימה עולה במקדונדלס רק 3.9 ש"ח.

ואנחנו כבר בקלות על 400 ש"ח נוסיף את הדלק להגיע + נוסיף הפסד יום העבודה אחרי הכל בעבודה אין חופש גודל אלא אם כן אתה מורה בבית ספר ומקבל משכורת גם בימי החופש מבלי לעבוד בכלל, ואני לפעמים לא מצליח להבין את השביתות של המורים ואת זה שבכל חופש גודל מהיום שאני זוכר את עצמי אפילו בתור תלמיד המורים מתלוננים על השכר שלהם וחושבים שהמקצוע שלהם הוא חשוב שיש.
אני לא אומר שאין חשיבות למורים אבל להשוות את החשיבות של המורים בבתי הספר כמובן אל מול מקצועות כמו רפואה זה קצת בדיחה.

כמובן שזה גלגל כזה שאומר שאם אין מורים אין מי שילמד רפואה אבל אני שוב לא מדבר על מרצים ומורים באקדמיה אני מדבר על מורים בבית ספר היסודי, שגם ככה הרמה לא הכי גבוה, היום אין יותר מורים עם שליחות, רבות מאותן מורות שהולכות להיות מורות זה לא מתוך אידאולוגיה אלא רק מטרה אחת ברורה שזה משהו שיסתדר להן עם גידול ילדים וזה אחלה משרה לאמא.

זה עדיף בתנאים על לעבוד במשרד של חברת ביטוח או גם בשעות ובטח שבמהות של התפקיד, פקידה שלא עושה את העבודה שלה מפטרים אותה לעומת מורה שאם היא לא הכי מוצלחת היא תמיד יכולה להאשים בזה את המערכת והכי הרבה את התלמידים.

טוב אז אם אנחנו מתחילים את החזרה לשגה זה גם הזמן הטוב ביותר לבצע הדברה כשהבית ריק.

כמו שכבר אתם בטוח יודעים שביצוע הדברה מצריך שימוש בחומרים ריעילים שאסור לבני אדם ובעלי חיים להיחשף אליהם.
במיוחד שמדובר על הדברת קרציות שמצריכה ביצוע ריסוס מקיף בכל שטח הבית והגינה, כשהילדים בגנים ואתם בעבודה והחופשים כמעט מאחרוינו זה הזמן הטוב ביותר לבצע כל סוג של הדברה מבלי להיות חשופים לחומרים ריעילים.
לכן ביצוע הדברה בזמנים האלו הוא הפתרון האידאלי ביותר.
נסו לנצל את החזרה לשגרה בדרך שלא תהייה לכם עוד בעיית קרציות שיסתובבו אצלכם בבית או על בעלי החיים, מה גם שקרציה היא מזיק מאוד קשהויש לטפל כמה שיותר מוקדם ולא להשיאר קרציות אצלכם בבית ובגינה.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה כבר לא שמעתם על הדברה

שיטות להרחקת יונים

שיגעון הקורונה כבר כאן