כמה מידע כבר יש על פשפש המיטה


שמדבריםעל הדברה נגד פשפש המיטה
במה חדשה רק מעט כולם יודעים היום הכל ואפשר להשיג מידע בקלות דרך האינטרנט אבל אני רוצה שדרך הבלוג שלי שאני כותב לכם כאן בעצם לבוא ולספר לכם מה אני לומד הרי כל פעם בכל הדברה שאני מבצע אני לומד משהו חדש אבל הפעם ביצעתי הדברה נגד פשפש המיטה בעיר ירושלים ואיך זה התחיל קודם כל זה התחיל עם שיחה עם לקוחה מאוד מודאגת שיש לה פשפשים שעוקצים אותה בכל לילה והיא לא הצליחה להבין מאיפה בעצם הגיעו אלי הפשפשים כאילו הכניסה הביתה שום דבר שום דבר באמת לא נכנס הביתה החדש מהרחוב הילדים שלה לא הביאו שום דבר מערכות הם לא היו בחול יותר מכמה שנים ולא הצליחו להבין איך פתאום יום בהיר אחד פשפש המיטה הגיע אליהם הביתה טוב אז כמובן עוד לפני שמתחילים לבדוק
איך הפשפש הגיע הביתה אנחנו מבצעים את ההדברה בשביל למנוע את כל המצבים שלי אני מותש יש לבן אדם בתוך הבית מה שזה מתחילים קודם כל כמו שכבר אמרתי יותר מפעם אחת אני מתחיל קודם כל בשאיבה שאוהב את כל הפשפשים שאני יכול לראות המצאות שואב אבק עוצמתי וחזק אחרי שאני שואלת כל הפשפשים אני מתחיל ב הדברה עם קיטור למה חשוב הדברה עם קיטור ההדברה עם הקיטור היא בשביל להרוג את הפשפשים שנשארו אחרי שאני עושה זברה עם ציפור מה שאני עושה זה דבר נוסף אני משתמש ב חומר הדברה יהיה אודי שזה חומר שמיועד ל הדברה נגד פשפש המיטה אחרי שאני משתמש בחומר הדבר הזה אני ממשיך בעוד
סיבה נוספת כלומר לשאוב גם את הפשפשים שכבר מתו הפשפשים שלא נשארו אני שואב גם אותם שנשארו פשפשים מתאים גם את הפשפשים המתים אני אוסף לתוך שואב אבק ואחרי זה מבצע ניקיון נוסף אבל מה שעניין את הלקוחה מאוד גם זה איך בכלל נכנסת אליה פשפש המיטה אם עד היום אני אומר לכם שחשוב מאוד לשים לב לא להכניס הביתה דברים אם אתם יוצאים לטיול בחול או משהו לראות שלא נדבקים לכם פשפשים שהחדר באכסניה או במלון שאתם יושנים בו גם ולאון רגוע בפשפשים אז איך בכלל אצלך פשפש המיטה להיכנס אליה הביתה בסוף אחרי בדיקות מעמיקות ו שסיימתי את הדברה נגד פשפש המיטה הלקוחה הזאתי המליצה עליי לי חברה מאוד קרובה שלה שגם החברה שלה הדירה שלה הייתה נגועה בפשפשי מיטה
שאלתי את אותה חברה אם היא הייתה בחול אמרה שלא לא הייתה בחול בתקופה האחרונה שאלתי אותה אם הכניסה הביתה משהו מהרחוב ומסתבר שזה חברה שלה באמת הכניסה הביתה איזה שהוא ראית מאוד יפה שהוא היה נגוע בפשפשים ואחרי בדיקה ראיתי שבאמת הראית נגוע בהמון פשפשים ואני גיהות שלו היא מאוד חזקה וזה מה שגרם לפשפשים להגיע זה כנראה ש החברה שלה יצאה מהבית היא השאילה בגד לחברה הנוספת כלומר על הכוח הראשונה שאצלה ביצעתי את ההדברה לצורך העניין נקרא לה הוא אותי ואחרי שעשיתי לה את ההדברה המליצה לחברה השנייה כלומר לחברה השנייה זאת שהייתה הבית של אגם היו נגיעות בפשפשים נקרא להטוטי אז תותי השאיל על אירוטי
היא הביאה לה לה תקופה מאוד קצרה מאיר שהיא תוכל להשתמש בו קרדיגן כזה שמסתבר שי קרדיגן הזה היה נגוע בפשפשים בגלל הנגיעות שהיה לתותי בבית ואז ככה פשפש בר לא מחברה אחת לשניה כלומר מבית לבית אז אם עד היום אמרתי לכם שמכניסים ריהוט או משהו אחר נגוע הביתה אז מה היום שימו לב אם אתם משאירים בגדים או מביאים קדימה חברים שימו לב גם כשאתם לוקחים את הבגדים ישר תכניסו אותם לה כביסה ב 60 מעלות שהבגד יהיה נקי ולא יהיה גם עונה גואה בפשפשים וככה תימנעו באופן הרמטי
מלחם לבית
ואם אתם מחפשים הדברה נגד פשפש המיטה באזור ירושלים כמובן שאני כאן ואני אשמח לתת לכם שירות ולענות לכם על כל שאלה בנוסף אני גם תמיד כותב לכם ומעדכן אותכם כאן בבלוג שלי ואני מאוד אשמח שתגיבו לי ותספרו לי אם גם אליכם מגיע הביתה פשפש המיטה ואתם לא יודעים איפה או בסוף גיליתם מאיפה אני אשמח לשמוע כמובן וכאן אנחנו נשתף את כולם איך מתמודדים עם פשפש המיטה ובאיזה או דרכים הפשפש הזה יכול להיכנס אלינו הביתה
בנוסף בנוסף חשוב לי מאוד גם להדגיש את כל הנושא שלה שמירה על הניקיון חשוב מאוד חברים באמת לשמור על ניקיון בסיסי אני לא אומר לכם כל רגע תבואו ותשתתפו את הבית ואחרי כל אפצ׳י שאתם עושים ללכת ולשטוף את הידיים עם מים וסבון נכון שזה מה שצריך לעשות אבל אני מדבר על ניקיון בסיסי בעיקר של המצעים של הבגדים שלכם של כל הדברים שיש לכם שבעיקר של מצעים חשוב מאוד מצעים מיטות היום יש הרבה מאוד מיטות מרופדות שמגיעות עם ריפוד כזה של המיטה כל מיני מיטות נוער מיטות נוער היום מאופיינות בזה שיש להם ריפוד מסביב ושיש ארגז המצעים היום כולם חשוב להם שכל מיטה שהם קונים יהיה לה גם ארגז מצעים אז אם זה הכיוון ואתם מחפשים איתות כאלה עם ארגז מצעים ובטוחה מצא
הם יכולים להצטבר פשפש המיטה פשפש המיטה בנוסף גם
פשפש המיטה יכול להגיע בטוח מצעים חדשים אפילו שאתם קונים לפעמים זה נראה שאתם קונים מצעים חדשים והם הצופים בעיניי long סגורים הרמטית תחשבו טוב כי מצעים חדשים בגלל ש פשפש המיטה הגוף שלו הוא שטוח הוא יכול להיכנס לכל מיני מקומות הוא מצליח להתחבר בתוך החריצים והחיבורים שיש במיטה אז מה זה בשבילו בכל להיכנס לתוך עטיפה של מוצר כמו מצעים חשוב מאוד שפשפת המיטה לא יגיע אליכם הביתה אז אם אתם קונים מצעים חדשים שימו לב תסתכלו על האריזה התירוש אין פשפשים הוצאתם את המצעים תכניסו אותם קודם לכביסה ואחרי זה תשתמשו בהם ותשימו על המיטה כי אם כבר פשפש המיטה אני נכנס ויהיה שמגיעות
אז מאוד קשה להגדיר אותו וגם אם אתם מדבירים ומנסים לעשות את זה לבד עדיף שתעשו את זה באמצעות המדריך שלי שהכנתי לכם ואם לא דרך המדריך אז כדאי מאוד שתעשו את כל זה ואת יצרו איתי קשר ואני אדריך אותכם מה נכון ומה כדאי לעשות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה כבר לא שמעתם על הדברה

שיטות להרחקת יונים

שיגעון הקורונה כבר כאן