כמה עולה מכשיר הדברה אלקטרונית


כמה עולה מכשיר הדברה אלקטרונית
אחד הדברים החשובים ביותר שכל אחד בודק לפני שהוא רוכש מוצר, הוא כמובן המחיר, חשוב מאוד לדעת כמה עולה המוצר וגם אם מדובר על מכשיר אלקטרוני, האם מקבלים עליו אחריות, מהו משך האחריות ועל מה היא ניתנת, כמו כן גם כל מחיר שניתן לוקח בחשבון את האחריות שנתונים על המוצר.
מחירי המכשירים להדברה אלקטרונית
בתחום הדברה אלקטרונית יש לא מעט סוגים של מכשירים, החל ממכשירי הדברה אלקטרונית חולדות, עכברים או אפילו יונים ועטלפים, היום אפילו אנו רואים שקיימים מכשירי הדברה אלקטרונית להרחקת חתולים וכלבים.
היתרון של המכשירים האלו שהם הומאניים ואין אחד שלא מעדיף להשתמש במכשיר הומאני מאשר לפגוע בבעלי חיים, וכמובן גם לא להכניס לתוך הבית שלהם כל מיני רעלים שמסוכנים לסביבה ולבני הבית.
סוג המכשיר – נגד איזה מזיק עובד
תוקף אחריות
טווח מחירים
12 חודשים
349-399 ₪
הדברה אלקטרונית עכברים
12 חודשים
449-529 ₪
הרחקת עטלפים אלקטרונית
24 חודשים
החל מ 749 ₪ ובהתאם לעוצמת המכיר עד 1199 ₪
הרחקת חתולים וכלבים אלקטרונית
12 חודשים
79-199 ₪ למכשירים הניידים

האם המחירים הגבוהים שווים את ההשקעה
כמו ששמתם לב, מחירי המכשירים להדברה אלקטרונית הם לא כל כך זולים, יש מכשירים יקרים מאוד שעוברים גם את רף ה – 1000 שקלים חדשים, מה שהופך את השיקול האם להשתמש במשהו אחר להרחיק את המזיקים ליותר כבד משקל.
אפשר להגיד שהמחירים האלו כן שווים את ההשקעה, אם המחיר של הדברה של חולדה עם רעל יעלה לכם סביב ה – 300 ₪ שיגיע מדביר ויפזר רעל, זה הבדל של 100 ₪ לעומת הצבת המכשיר, אבל ששמים רעל לוקחים סיכון, כי החולדה יכולה לאכול מהרעל במקום מוסתר שהגישה אליו היא מורכבת, ואז בכדי להגיע לפגר של החולדה נאלצים גם לשבור קירות גבס, משהו שיכול החלט לגרום לעלויות הרבה יותר גבוהות. שלא לדבר על הריח של הפגר שיכול להיות לכם בבית ואז שום מחיר לא שווה את הצחנה הנוראית שיכולה להיגרם.
למה מכשירי הדברה אלקטרונית הם יקרים
יש לא מעט סיבות שקובעות מחיר של מוצר, לא ניכנס לכולם אלא רק לסיבה העיקרית מבין כל הסיבות, היא הנושא של התקן, למרות שהמכשיר עצמו הוא לא מכשיר עצמו הוא לא מכשיר שעולה הרבה כסף לייצר אותו, אלא הוא יחסית זול, העניין הוא הנושא של התקן של המכשיר, כל מכשיר חשמלי מחייב תו תקן בטיחות, כי המכשיר צריך להיות מחבר לחשמל במשך זמן ארוך (ללא חשמל הוא לא יעבוד ולכן הוא חייב חיבור חשמל) מדובר על מכשיר חשמלי לכל דבר, מה שמחייב עלויות גבוהות של תו תקן, שהעלויות האלו מעומסות על המכשירים בכדי שהיבואנים יוכלו באמת להרוויח, אחרי הכל זה עסק כלכלי ויש לא מעט גורמים למחירים גבוהים.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה כבר לא שמעתם על הדברה

שיטות להרחקת יונים

שיגעון הקורונה כבר כאן