איך להימנע מיתושים בקיץ

אין ספק שבכל קיץ היתושים מגיעים לבקר אותנו, אחרי הכל אנחנו מספקים להם את כל מה שהם צריכים, את החום הישראלי בשילוב הלחות, את מאגרי המים שהם כל כך אוהבים להיות סביבם וכמובן את עצמנו שהם יוכלו לעקוץ כמה שיותר והם ניזונים מהעקיצות.
אז איך בכל זאת תצליחו להימנע מיתושים בימי הקיץ ותעברו את הקיץ בשלום, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתמודד עם היתושים בקיץ.

טיפים למניעת הגעת יתושים 

מאגרי מים 

נסו להימנע עד כנה שאפשר ממצבורים של מאגרי מים, בימים החמים המזגן בכל בית בישראל עובד באופן רצוף כל עוד אנחנו נמצאים בבית, יש כאלו שעוד מדליקים את המזגן החכם שלהם שהם עוד בדרך הביתה תוך כדי נסיעה, בכדי שיוכלו להגיע לבית שהוא נעים ולא לתוך סאונה, למרות שפתיחה של החלון והמזגן יחד למשך דקות ספורות תעשה את העבודה, ולאחר 3-5 דקות סגרו את החלונות ותרגישו את השפעת המזגן ואת הורדת הטמפרטורה.
בגלל שהמזגן עובד יש את יציאת המים, מה שאומר שנצברים מאגרי מים שיוצאים מהמזגן, היתושים נמשכים לאותם מאגרי מים, נסו למנוע את הצטברות המים היוצאים מהמזגן באמצעות מעבר למקום מרוחק, או לאזור בו יש אדמה שתוכל לספוג את כמויות המים היוצאות מהצינור.

לא מאשירים להם אוכל 

זה נכון להגיד שהיתושים נמשכים יותר לריחות של זיעה של בני אדם מאשר למזונות, אבל למרות זאת יש המון חומרים המופרשים מהמזון שאלו מושכים אליהם יתושים.
נסו להימנע מהשארת שאריות מזון מפוזרות שיכולות לא רק למשוך יתושים אלא גם למשוך נמלים וחרים נוספים.

דרכים להתמודד עם יתושים :

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם יתושים היא באמצעות ביצוע של הדברת יתושים על ידי מכשיר קטלן, המכשיר הקטלן עובד על גלי אולטרא סגול, שאלו מושכים את היתוש וברגע שהיתוש בא איתם במגע הן הורגות את היתוש, מה שאומר שבמקום שהיתוש יגיע לאותם מאגרים שאליהם הוא נמשך, הוא יעדיף להימשך לאור החזק של הקטלן.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה כבר לא שמעתם על הדברה

שיטות להרחקת יונים

שיגעון הקורונה כבר כאן