מדבירים נגד קורונה

אם עד היום כל מדביר היה מתעסק בהדברת נמלים, ג'וקים ועוד כל מיני מזיקים אחרים, היום מדבירים נהיו לוכדי עכברים, כל אחד מתחיל לעסוק בתחומים כמו הדברת עכברים במרכז, להיות מדביר זה כבר מזמן לא עסק מזהיר כמו שזה היה פעם.
פעם אנשים היו מזמינים שירותי הדברה לבית בכל שנה בכדי להתמודד עם בעית המזיקים שיש להם היום יש המון שיטות אחרות שאיתם אנשים מבצעים הדברה, הם רוכשים כל מיני פטנטטים חדשנים כמו ג'ל נגד נמלים, שאני יכול להעיד עליו שזה אחלה דבר ובאמת עובד, אפילו מדבירים מקצועים עובדים עם ג'ל נגד נמלים בכל מיני מצבים שבהם יש בעיה שאסור לרסס עוד חומרי הדברה.

אבל המדברים נהיו מרססים 

הקורונה שינתה את המציאות, הדברה מקצועית נחשבת לעבודה יקרה, מדובר על סכום של מאות שקלים עבור ביצוע הדברה אנשים כבר מחפשים לעשות הכל בשביל לחסוך, וגם אין יותר מידי אנשים שבכלל מסכימים שמישהו ייכנס אליהם לבית בשביל לבצע הדברה, הם אל יודעים מאיפה הוא הגיע ומה הוא עבר ולא שמחים להכניס אנשים לבית, פוחדים להדיבק במחלות.
אז המדבירים שיש להם כבר את כל הציוד לבצע ריסוס, פשוט במקום לשים רעל נגד נמלים במרסס שמים חומר חיטוי (אחרי שניקו כמובן כמו שצריך את הרעלים) ועם חומר החיטוי הזה עושים חיטוי משרדים נגד קורונה בשביל לנסות ולהשתנות עם התחום.


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה כבר לא שמעתם על הדברה

שיטות להרחקת יונים

שיגעון הקורונה כבר כאן